بازاریابی و تبلیغات کتاب: وضعیت ناشران ایرانی در صفحات اینستاگرام
معرفی کتاب
کتاب "بازاریابی و تبلیغات کتاب: وضعیت ناشران ایرانی در صفحات اینستاگرام" به بررسی وضعیت بازاریابی و تبلیغات کتاب توسط ناشران ایرانی در اینستاگرام میپردازد. مطالب این کتاب به طور خاص شامل موارد زیر میباشد:
وضعیت فعلی ناشران ایرانی در اینستاگرام: بررسی میزان فعالیت، نوع محتوا و استراتژیهای بازاریابی ناشران در این پلتفرم. تأثیر اینستاگرام بر بازاریابی کتاب: تحلیل تأثیر اینستاگرام بر فروش کتاب، آگاهی از برند ناشران و تعامل با مخاطبان.
راهکارهای بهبود بازاریابی کتاب در اینستاگرام: ارائه پیشنهادات و راهکارهایی برای ناشران به منظور بهبود عملکرد خود در اینستاگرام و افزایش اثربخشی فعالیتهای بازاریابیشان.
وضعیت فعلی ناشران ایرانی در اینستاگرام: بررسی میزان فعالیت، نوع محتوا و استراتژیهای بازاریابی ناشران در این پلتفرم. تأثیر اینستاگرام بر بازاریابی کتاب: تحلیل تأثیر اینستاگرام بر فروش کتاب، آگاهی از برند ناشران و تعامل با مخاطبان.
راهکارهای بهبود بازاریابی کتاب در اینستاگرام: ارائه پیشنهادات و راهکارهایی برای ناشران به منظور بهبود عملکرد خود در اینستاگرام و افزایش اثربخشی فعالیتهای بازاریابیشان.
کسبوکار پنج ستاره
معرفی کتاب
بسیاری از برندهایی که در دنیای کسب و کار ستاره شدهاند و درخشیدهاند، به این نتیجه رسیدهاند که باید بر «تجربه مشتری» متمرکز بود. با خلق یک تجربه عالی برای مشتریانشان هزینههای بازاریابی را کاهش داده و مشتریان و فروش بیشتری را به دست آوردهاند. این کتاب به بررسی برخی برندهایی پرداخته که گاهی با روشهای بسیار ساده، یک تجربه به یادماندنی برای مشتریان خلق کردهاند. برندهایی همچون آمازون، فدکس، ریتزکارلتون، فورد و...
لگو
معرفی کتاب
این کتاب، داستان کودکی نجار است که در خانوادهای فقیر در دهکده کوچکی در دانمارک به دنیا آمد. از 7سالگی کار کرد، با پشتکار، کارگاهی راه انداخت و با اینکه سه بار همه سرمایهاش را در آتشسوزی از دست داد، ناامید نشد. او آرزو داشت اسباببازیهایی با کیفیت بالا بسازد که کودکان بتوانند هنگام بازی با آن خلاقیتشان را بهکار بگیرند. امروزه کمپانی «لگو» در هر ثانیه هفت بسته لگو جدید تولید میکند و شهرتی جهانی دارد. شما در این داستان با پیدایش شرکت «لگو دانمارک»، آشنا میشوید.