Skip to main content
معرفی کتاب
در سنجش برای یادگیری بر مشارکت مشترک معلم و دانش‌آموز در نوشتن اهداف یادگیری، اجرای ابزارهای جمع‌آوری اطلاعات و تهیه و ارائۀ بازخورد به منظور اصلاح، بهبود یا ارتقای عملکرد تحصیلی تأکید می‌شود. کتاب حاضر کوشیده است مفروضات، اصول، باورها و مراحل تدوین تا اجرای سنجش برای یادگیری، به صورت علمی و با ارائۀ نمونه‌های عملی و کاربردی در کلاس، برای دانش‌افزایی و مهارت افزایی معلمان معرفی شوند.
مجموع صفحات
192
سال چاپ
1397

اطلاعات شناسنامه ای

نام مجموعه
مدارس یاد‌گیرنده مرآت
مولف
خوش‌خلق، ایرج
شابک
9786229902127
نوع کتاب
کمک آموزشی
قطع کتاب
وزیری
نتیجه داوری کتاب
برای ورود به مدرسه بلامانع است
درجه بندی
درجه 2

اطلاعات کتابشناختی

مخاطب
معلم