توجه: استفاده از نماد و Qr-code در کنار هم الزامی است.
-دریافت نماد
    -دریافت QRcode
	  
	  	  	  
	  
               
       
	  
      
	  
  
    
	  
	  
  
    
	  
  
    
	  
	  	  
	  	
	  
	  	  	  
	  
	  	 
	  
	  
	  
	  
	  	  
	
	  
    
    
              
      
	   
	  
	  	 	  
	  
  
    
	  
  
    
	  
	  
  
    
	  	  	  
	  
	  	  	  
	  
  
    
	  
	  	  
  
    
	  	  
	  	  
	  
	  
	  
    
              
      
	  
       
	  	  	 
	  
	
		  
  
 
معرفی کتاب
              در اثر حاضر، میزان استفاده از استانداردهای مطالعه و نقش کتابخانههای آموزشگاهی در سند ملی آموزشوپرورش بررسی و الگویی برای تحقق اهداف موردنظر ارائه گردیده است. مؤلف ابتدا به تشریح تعاریف اصلی پرداخته و در ادامه پس از تحقیق در موارد یادشده به ارائه مدل پیشنهادی آموزش سواد اطلاعاتی برای آموزشوپرورش پرداخته است.
          مجموع صفحات
              252
          سال چاپ
              1394
          اطلاعات شناسنامه ای
مولف
          عینی، اکرم
              شابک
              9789643488222
          نوع کتاب
              کمک آموزشی
          قطع کتاب
              وزیری
          نتیجه داوری کتاب
              برای ورود به مدرسه بلامانع است
          درجه بندی
              درجه 1
          اطلاعات کتابشناختی
مخاطب
          معلم
          مدیر
          هنرآموز
              