Skip to main content

شیوه گرگ

معرفی کتاب
کتاب «شیوه گرگ» راهنمایی جامع برای دستیابی به موفقیت در فروش و متقاعدسازی است. نویسنده در این کتاب سیستم فروش خط مستقیم خود را تشریح می‌کند، سیستمی که به گفته خودش، نه تنها او را به ثروت هنگفتی رساند، بلکه می‌تواند برای هر کسی در هر زمینه‌ای، از فروش گرفته تا مذاکره و حتی روابط شخصی، مفید باشد. «شیوه گرگ» با زبانی صریح و گیرا، تکنیک‌ها و استراتژی‌های عملی را برای تأثیرگذاری بر دیگران، افزایش اعتماد به نفس و غلبه بر موانع ارائه می‌دهد. این کتاب به خوانندگان کمک می‌کند تا با شناخت روانشناسی مشتری و اصول متقاعدسازی، به فروشندگانی حرفه‌ای و تأثیرگذار تبدیل شوند.

12 گام مؤثر در برنامه‌ریزی موفق

معرفی کتاب
در دنیای امروزی همه می‌خواهند هرچه سریع‌تر به حداکثر شادی، سلامت و ثروت دست یابند. در طول تاریخ افراد و مؤسسات زیادی انواع راهکارها و روش‌های ویژه، فرمول‌های خاص و رازها را برای پاسخ دادن به این خواسته همیشگی بشر و رساندن او به موفقیت و شادی بدون زحمت ارائه داده‌اند. راز واقعی رسیدن به موفقیت این است که اصلاً رازی وجود ندارد. تنها واقعیت‌ها و اصولی جهانی وجود دارد که در طول اعصار بارها و بارها کشف شده است. موفقیت و کامیابی اتفاقی به‌دست نمی‌آیند و این‌ها همه نتیجه برنامه‌ریزی از پیش‌تعیین‌شده و حاصل قانون خلل‌ناپذیر علت و معلول‌ است. کتاب «12 گام مؤثر در برنامه‌ریزی موفق» در نظر دارد تا با استفاده از راهکارهای ساده و کاربردی، به شما کمک کند تا برنامه‌های خود را به بهترین شکل ممکن تنظیم کنید و به اهدافتان برسید. این کتاب نشان می‌دهد که چگونه زمان خود را مدیریت کنید، اولویت‌های خود را مشخص کنید و از عوامل مزاحم دوری کنید. در این کتاب 12 گام کلیدی برای برنامه‌ریزی و دستیابی به موفقیت مورد بررسی قرار گرفته است.

مدیریت فروش

معرفی کتاب
مجموعه‌ای از ایده‌ها، روش‌ها، اصول و تکنیک‌های کلیدی برای بهترشدن نیروی فروش، افزایش فروش و هماهنگی بیشتر فروشندگان، در این کتاب گرد آمده‌اند. روان‌شناسی فروش موفق، پرورش فروشندگان موفق، استفاده از روش کانی، مدیریت بر اساس اهداف فروش، چهار کلید پرورش فروشندگان و ده‌ها نکتۀ کاربردی در این کتاب مطرح شده‌اند.‌
کتاب «مدیریت فروش» راهنمای جامع و کاربردی برای آشنایی با اصول و تکنیک‌های فروش است. این کتاب کمک می‌کند تا با مفاهیم کلیدی مانند بازاریابی، مذاکره، ارتباط با مشتری آشنا شوید. با مطالعه این کتاب می‌توانید مهارت‌های فروش خود را تقویت کنید و در کار خود پیشرفت کنید.

کار خوب، درآمد خوب!

معرفی کتاب
در این کتاب که به زبان ساده و کاربردی و بر اساس تجربه و تلاش علمی نگارندگان در این حوزه به رشته تحریر در آمده، سعی شده است تا نکات برجسته و مهم زیست بوم اندیشه‌ورزی به عنوان مفاهیم، روش‌ها و کارکردهای اندیشه‌ورزی و جمعی به صورت مختصر و مفید در اختیار علاقه‌مندان قرار گیرد. نویسنده کتاب، راهکارهای کسب درآمد با برکت را بر اساس آموزه‌های اسلامی و دستاوردهای علم روان‌شناسی جمع‌آوری و در قالب ده قانون ارائه کرده است که عبارت‌اند از: تدبیر، تلاش، امور ماورائی، توکل، احساس معنا و هدفمندی، مثبت‌نگری، انرژی و نشاط، روابط خوب، برکت و شکر.

از خلاقیت تا نوآوری:چگونه ایده‌هایمان را به واقعیت تبدیل کنیم؟

معرفی کتاب
ادیسون می‌گوید: «یک درصد نبوغ، الهام است و 99 درصد تلاش.» ایده‌های کسب‌وکار تازه و یا کارآفرینی همواره وجود دارد؛ اما اجرای خوب و موفق به‌ندرت اتفاق می‌افتد. ایده‌ها مهم نیستند، آنچه مهم است تحقق آن‌ها است. همۀ ما ایده‌پردازانی خلاق هستیم؛ اما اینکه چگونه ایده را محقق سازیم به زنجیره‌ای از مفاهیم و اطلاعات، مدیریت اجرایی و خلاقیت وابسته است. نویسنده با نگارش این کتاب زوایای عملی کردن ایده‌ها را به زبان ساده بیان کرده است. او از مراحل، موانع، مشکلات و تمام مسیرهای میان‌بر تحقق اهداف در این اثر سخن گفته است. این کتاب 3 فصل دارد که عبارت‌اند از: سازماندهی و اجرا، فشارهای مجموعه و قابلیت مدیریت.

کسب‌و‌کار پنج ستاره

معرفی کتاب
بسیاری از برندهایی که در دنیای کسب و کار ستاره شده‌اند و درخشیده‌اند، به این نتیجه رسیده‌اند که باید بر «تجربه مشتری» متمرکز بود. با خلق یک تجربه عالی برای مشتریانشان هزینه‌های بازاریابی را کاهش داده‌ و مشتریان و فروش بیشتری را به دست آورده‌اند. این کتاب به بررسی برخی برندهایی پرداخته که گاهی با روش‌های بسیار ساده، یک تجربه به یادماندنی برای مشتریان خلق کرده‌اند. برندهایی همچون آمازون، فدکس، ریتزکارلتون، فورد و‌...

کسب و کارَت را قورت بده!: برای آن‌هایی که می‌خواهند کسب‌وکار موفقی داشته باشند

معرفی کتاب
مهم‌ترین عنصری که امروز در دل جامعه بشری به صورت آشکارا دیده می‌شود «کسب‌وکار» است. بدون کسب‌و‌کار، زندگی در شرایط امروز، ناقص پیش خواهد رفت. برای ورود به کسب‌وکارهای نوین، نیاز است که افراد از یک‌سو مهارت‌های خود را افزایش دهند و از سوی دیگر برای خود اهدافی شغلی تعیین کنند و برنامه‌ریزی شغلی داشته باشند. کتاب کسب و کارت را قورت بده! یک کتاب انگیزشی در حوزه کسب‌وکارهای مستقل است. این کتاب سرشار از مطالب درس‌آموز و انرژی‌بخش و استراتژی‌های قدرتمند است. این کتاب دارای 25 فصل است: حقیقت کسب‌وکار، دانش و ذهن ما در کش و قوس کسب‌وکار، خواستن‌ها و توانایی‌ها در کسب‌وکار، عشق و علاقه در کسب‌وکار، تحقیق و پژوهش و چاره‌یابی در کسب‌وکار، اهداف چندگانه ما در کسب‌وکار و...

رنسانس اقتصادی آلمان

معرفی کتاب
چگونه آلمان موفق شد در زمانی بسیار کوتاه بار دیگر اقتصادش را به جریان بیندازد؟ آمریکا و دیگر کشورهای توسعه‌یافته و در حال توسعه، کدام درس‌ها را می‌توانند از این رویداد بیاموزند؟ پاسخ به این پرسش‌ها حاوی درس‌هایی برای مدیران و سیاست‌گذاران اقتصادی کشورها برای ساخت یا بازسازی زیرساخت‌های تولیدی کشورشان است. کتاب در 14 فصل به این موضوعات می‌پردازد: تاریخ مختصر ساخت آلمان، بذرهای تن‌آسایی، رنسانس، روح اقتصادی آلمان، جسارت محتاطانه و....

تجزیه و تحلیل بازاریابی: مدل‌ها و معیارهای راهبردی

معرفی کتاب
کتاب حاضر راهکاری جامع، ساختارمند و عملی برای تحلیل گستره‌های متنوع بازاریابی به دانشجویان و کارشناسان ارائه می‌دهد. این کتاب «مدل‌ها و معیارهای راهبردی» مختلفی را به بازاریاب‌ها معرفی می‌کند تا بتوانند اقدامات بازاریابی خود را کمیت بخشیده، پایش کرده و در نهایت نتایج آن‌ها را پیش‌بینی کنند. این کتاب فقط به تحلیل اینترنتی محدود نمی‌شود، بلکه شیوه کاربرد مدل‌ها و معیارها را در انواع طرح‌ها و اقدامات بازاریابی توضیح می‌دهد تا ارتباط راهبردی تحلیل را با همه زمینه‌های بازاریابی نشان دهد. کتاب دارای 12 فصل است: شناخت بازار، بخش‌بندی بازار، تجزیه و تحلیل رقابتی، راهبرد بازار، عملیات کسب و کار، تجزیه و تحلیل کالا و خدمت، تجزیه و تحلیل قیمت، تجزیه و تحلیل توزیع، تجزیه و تحلیل ترویج،
تجزیه و تحلیل فروش و تجزیه و تحلیل بازاریابی در عمل.

قلاب: چگونه محصولات عادت‌ساز خلق کنیم؟

معرفی کتاب
عادت‌سازی برای بقای بسیاری از محصولات ضروری است. کتاب حاضر راهنمایی برای تمامی مدیران محصول، طراحان، بازاریابان و بنیان‌گذاران استارت آپ است و با آوردن مثال‌های به روز و کاربردی به شما آموزش می‌دهد که چگونه عادت خرید مشتریان معطوف به محصولات شما باشد و چگونه یک محصول پرطرفدار و پرفروش تولید کنید.