Skip to main content
معرفی کتاب
جمله‌ی اول در بازاریابی شبکه‌ای سخت‌ترین بخش معرفی کسب و کار‌ها و مهم‌ترین بخش در جذب مشتریان است. نویسنده در کتاب حاضر، در ضمن 30 فصل، خوانندگان را در انتخاب جمله اول معرفی کسب و کار خود یاری می‌کند. جمله‌ای ساده برای جلب توجه فوری نیروی بالقوه، دسته‌بندی نیروهای بالقوه با جملات اول، پرسش‌های آغازین مثبت و منفی، به دست آوردن نیروهای ارجاعی، جملات اولیه بد و گیج‌کننده و موضوع پست‌های شبکه اجتماعی از جمله مباحث کتاب حاضر است.
مجموع صفحات
160
سال چاپ
1396

اطلاعات شناسنامه ای

مولف
شرایتر، تام

ناشر

شابک
9786008237259
نوع کتاب
کمک آموزشی
قطع کتاب
رقعی
درجه بندی
درجه 3

اطلاعات کتابشناختی

مخاطب
هنرآموز

کلمات کلیدی