معرفی کتاب
بازاریابی، بخشی علم و بخشی هنر است و تلفیق این دو موجب موفقیت میشود. نویسنده با هدف آشنایی بیشتر مخاطبان با بازاریابی کتاب حاضر را در 19 فصل تدوین کرده است. از جمله مباحث مطرح شده در این کتاب میتوان به بهینهسازی برنامه، تقویت استراتژی، بهبود ارتباطات و برجسته کردن برند اشاره کرد. انتخاب رویکرد مناسب قیمتگذاری، بازاریابی مستقیم، بهینهسازی بازاریابی اینترنتی، ده اشتباه در بازاریابی و ده نکته برای بهبود فروش اینترنتی از دیگر مباحث کتاب است.
مجموع صفحات
436
سال چاپ
1397
اطلاعات شناسنامه ای
مولف
هیام، الکساندر
ناشر
شابک
9786008668619
نوع کتاب
کمک آموزشی
قطع کتاب
وزیری
درجه بندی
درجه 1
اطلاعات کتابشناختی
دوره و درس
مخاطب
هنرآموز