Skip to main content
معرفی کتاب
در کتاب پیش رو برای جلوگیری از اشتباهات و اختلالات دانش‌آموزان پایه چهارم ابتدایی در نوشتن املا، تمرین‌ها و کاربرگ‌هایی در نظر گرفته شده است. گفته می‌شود انواع اشتباهات
دانش‌آموزان در نوشتن املا یک نوع نیستند وباید با اخذ شیوه‌‌هایی اختلالات از بین برود. بخش اول این دفتر پس از ارائه تمرین برای درمان اختلالات دیکته نویسی، ارائه بازخورد و دیگر انواع املا نویسی از جمله املای تقریری را درج کرده است. در بخش دوم، کاربرگ‌ها به تفکیک انواع اختلال دیکته نویسی عرضه شده است. جای املای پیشنهادی معلم در چند قسمت از کتاب دیده می‌شود و به وسیله آموزگار و پس از املای تقریری کامل شده و ارزشیابی می‌گردد. شکل‌ها و تصویرهای رنگی موجود در این اثر در یادگیری املا می‌تواند مفید واقع شود.
مجموع صفحات
96
سال چاپ
1397

اطلاعات شناسنامه ای

مولف
استاجی، فاطمه
دیبه، عصمت

ناشر

شابک
9786007927557
نوع کتاب
کمک درسی
قطع کتاب
رحلی
درجه بندی
درجه 3

اطلاعات کتابشناختی

دوره و درس

پایه
چهارم
مخاطب
دانش‌آموز