Skip to main content
معرفی کتاب
همراه‌شدن و یکی شدن آموزش و ارزشیابی موضوع اصلی کتاب حاضر است. نویسنده نگاهی کاربردی بر ارزشیابی مستمر درس علوم دارد و با مثال‌هایی می‌کوشد معلم را راهنمایی کند و دانش‌آموز را یاری دهد. در بخش اول کتاب مبنای پژوهشی کار بررسی شده است. بخش دوم در تبیین روش‌های تلفیق سنجش و ارزشیابی، فعالیت‌های مناسبی را در برگرفته‌است که می‌توانند ابزار دست معلم در تحقق این هدف باشند.
مجموع صفحات
216
سال چاپ
1397

اطلاعات شناسنامه ای

نام مجموعه
مدارس یاد‌گیرنده مرآت
مولف
نایلور، استوارت
کییو، برندا
گلدز سوارتی، آن
شابک
9786229902110
نوع کتاب
کمک آموزشی
قطع کتاب
رحلی
درجه بندی
درجه 2

اطلاعات کتابشناختی

مخاطب
معلم