Skip to main content
معرفی کتاب
بازاریابی عصب شناختی یک علم میان رشته‌ای است که در آن محققان به بررسی واکنش‌های مغز مصرف کنندگان نسبت به محصولات، برندها، تبلیغات، خرید و ... می پردازد. مؤلفان این کتاب بر این باورند که بازاریابی عصب‌شناختی، به بهبود کارآمدی و اثربخشی بازاریابی کمک می‌کند، شمار شکست‌های محصولات و اقدامات رقابتی را کاهش می‌دهد و در نهایت تصویر دقیق تری از نیازها و خواسته‌های مصرف‌کنندگان به نمایش می‌گذارد. هنر آموزان حوزه مالی و حسابداری و اداری، ضمن مطالعه این کتاب برای دانش‌افزایی، می‌توانند از برخی بخش‌های آن در تدریس بهره بگیرند.
مجموع صفحات
432
سال چاپ
1398

اطلاعات شناسنامه ای

مولف
جنکو، استیون.جی
استیدل، پیتر
شابک
9786008668602
نوع کتاب
کمک آموزشی
قطع کتاب
وزیری
درجه بندی
درجه 3

اطلاعات کتابشناختی

مخاطب
هنرآموز