معرفی کتاب
راهبردهای این کتاب بر ایجاد روابط مستقیم یادگیری میان معلم و یادگیرنده متمرکز است. نگارنده در فصلهای نهگانه کتاب جنبههای نظری و عملی تدریس برخط (آنلاین) را بررسی و نقد میکند. وی درباره مزیتها و کاستیهای هر ابزار (انجمنها، گروههای کوچک، پیام فوری، کنفرانس صوتی و تصویری، وبلاگها و ویکیها و...) به صورت مفصل بحث میکند.
مجموع صفحات
310
سال چاپ
1393
اطلاعات شناسنامه ای
نام مجموعه
علوم تربیتی
مولف
داولی، لیزا
ناشر
شابک
9786000200879
نوع کتاب
کمک آموزشی
قطع کتاب
وزیری
درجه بندی
درجه 3
اطلاعات کتابشناختی
دوره و درس
مخاطب
هنرآموز