معرفی کتاب
نویسنده این اثر معتقد است، در صورت تأثیرگذاری بر دیگران میتوان حمایت و تعهد آنها را به خود جلب کرد. در این صورت است که توان بالقوه آدمی در موفقیت افزایش مییابد. کتاب به حوزه رفتار سازمانی بر اساس محور تاثیرگذاری بر دیگران نیز اشاره دارد که یک نتیجهاش کسب قدرت و اعتبار برای مدیر است.
مجموع صفحات
116
سال چاپ
1394
اطلاعات شناسنامه ای
نام مجموعه
راز مدیران برنده و کارکنان موفق
مولف
جانسون، روی
ایتون، جان
ناشر
شابک
9786007742075
نوع کتاب
کمک آموزشی
قطع کتاب
رقعی
درجه بندی
درجه 2
اطلاعات کتابشناختی
دوره و درس
پایه
دهم فنی و حرفهای
سوم فنی و حرفهای
دهم کاردانش
سوم کاردانش
مخاطب
مدیر
دانشجومعلمان
هنرجو
هنرآموز