معرفی کتاب
این کتاب به یکی از موضوعات بسیار مهم در فرایند آموزش و تدریس در قالب برنامههای آموزشی رسمی درس تربیت بدنی پرداخته است. موضوعات کتاب منطق طراحی آموزشی، فرصتهای یادگیری محتوای درس و ساختار آن و طراحی آموزشی(تحلیل) و فرایندهای تصمیمگیری و راهبرد و ارزشیابی در طراحی آموزشی در موقعیتهای آموزشی تربیتبدنی با استناد به یافتههای علمی تربیتبدنی در حوزه یادگیری حرکتی و مدیریت کلاس درس و با توجه به تجربیات آموزشی مؤلفین کتاب و همراه با ذکر مثالهایی در این خصوص است. مطالعه این کتاب، نیازمند برخورداری از دانش سازمانیافتهای در خصوص نظریههای یادگیری، الگوها و روشهای تدریس و مدلهای نیازسنجی و طراحی و درک موقعیتهای آموزشی در رشته تربیتبدنی و علوم ورزشی است.
مجموع صفحات
298
سال چاپ
1399
اطلاعات شناسنامه ای
مولف
عروفزاد، شهرام
نصیری، مهدی
شابک
9786003182409
نوع کتاب
کمک آموزشی
قطع کتاب
وزیری
نتیجه داوری کتاب
برای ورود به مدرسه بلامانع است
درجه بندی
درجه 3
اطلاعات کتابشناختی
مخاطب
مربی
معلم
هنرآموز