Skip to main content
معرفی کتاب
یادگیری کارکردی است که با آن دانش، رفتارها، توانمندی‌ها و انتخاب‌های نو درک، تقویت یا اصلاح می‌شوند. نویسنده در کتاب حاضر، در پی آشنا کردن مخاطبان با مفاهیم و اصول یادگیری مشهود است. کتاب در 9 فصل تدوین شده است. منبع ایده، نقش معلمان، بازیگران اصلی فرآیند آموزش، معلم برانگیخته و معیارهای موفقیت درسی از جمله مطالب کتاب حاضر است. نویسنده هم‌چنین به مباحثی مانند مراحل یادگیری، آماده سازی درس، خوداستنادی دانش‌آموزان به درون درس و جایگاه بازخورد نیز اشاره می‌کند.
مجموع صفحات
250
سال چاپ
1397

اطلاعات شناسنامه ای

مولف
هتی، جان

ناشر

شابک
9786003093713
نوع کتاب
کمک آموزشی
قطع کتاب
وزیری
درجه بندی
درجه 2

اطلاعات کتابشناختی

مخاطب
دانشجومعلمان
کارشناسان