Skip to main content
معرفی کتاب
در این مجموعه سعی شده است به جای رویکرد تفکیکی از رویکرد تلفیقی بر اساس نیازهای بومی و منطقه‌ای کشور، نقشه‌ی آموزشی و پرورشی طراحی و نقش اضلاع مثلث یاددهی و یادگیری (کودک، مربی و محیط) مشخص شود تا فرایند یاددهی و یادگیری آهسته آهسته طی شود و کودک نیز امکان کودکی کردن را در بهترین شرایط داشته باشد.
مجموع صفحات
40
سال چاپ
1397

اطلاعات شناسنامه ای

نام مجموعه
تفکر، پژوهش
مولف
اقبال‌پور، امیرهوشنگ
شابک
9786002525048
نوع کتاب
کمک آموزشی
قطع کتاب
رحلی
درجه بندی
درجه 1

اطلاعات کتابشناختی

مخاطب
کودک پیش‌دبستانی