Skip to main content
معرفی کتاب
در آموزش کودکان پیش دبستانی، معمولاً مربیان بیشتر به آموزش دادن فعالیت های از پیش تعیین شده می‌پردازند. کتاب حاضر جلد دوم از مجموعه‌ای دو جلدی است که می‌کوشد این شیوه را دگرگون سازد و راهبردهایی به مربی ارائه دهد تا او بتواند بر اساس دانش خود و مشاهدۀ توانایی‌‌ها و رغبت‌های کودک، در هر لحظه تصمیم متناسب را برای آموزش او اتخاذ کند. نویسندگان کتاب یک پیوستار رشدی پیشنهاد می‌دهند و اساس کار خود را پنج محور قرارداده‌اند: آنچه کودکان یاد می‌گیرند، کودکان چگونه رشد می‌کنند و یاد می‌گیرند؛ محیط یادگیری،نقش معلم؛ نقش خانواده. در این جلد، فصل های ششم تا شانزدهم قابل مشاهده هستند.
مجموع صفحات
340
سال چاپ
1393

اطلاعات شناسنامه ای

مولف
داج، داین تریستر
کولکر،‌ لوراجین
هرومن، کیت

ناشر

شابک
9789642975181
نوع کتاب
کمک آموزشی
قطع کتاب
رحلی
درجه بندی
درجه 2

اطلاعات کتابشناختی

مخاطب
مربی
والدین
دانشجومعلمان

کلمات کلیدی