تجزیه و تحلیل بازاریابی: مدلها و معیارهای راهبردی ناشر: آموختهمخاطب: معلممدیرهنرجوهنرآموزمؤلف: سورگر، استفانسال چاپ: 1401
قلاب: چگونه محصولات عادتساز خلق کنیم؟ ناشر: آموختهمخاطب: دانشآموزمعلمهنرجوهنرآموزمؤلف: ایال، نیرسال چاپ: 1401
موس را تکان بده مگس نپران!: راهنمای کسبوکار در فضای مجازی ناشر: کانون اندیشه جوانمخاطب: دانشآموزهنرجوهنرآموزمؤلف: قائمینیا، علیاصغرسال چاپ: 1400
برندسازی For Dummies ناشر: آوند دانشمخاطب: هنرجوهنرآموزمؤلف: چیاراوال، بیلفیندلی شنک، بارباراسال چاپ: 1399
بازاریابی دیجیتال For Dummies ناشر: آوند دانشمخاطب: هنرجوهنرآموزمؤلف: دیس، رایانهنبری، راسسال چاپ: 1399
دیزنی از ایده تا برند ناشر: شرکت انتشارات فنی ایرانمخاطب: دانشآموزمؤلف: سیکول، لویی باندیسال چاپ: 1399
نایکی از ایده تا برند ناشر: شرکت انتشارات فنی ایرانمخاطب: دانشآموزمؤلف: سیکول، لوی باندیسال چاپ: 1399
گلادیاتورهای ویدیو مارکتینگ: مفاهیم استراتژی، اسرار بازاریابی، برندسازی، ساخت و تولید انواع فرمها ناشر: کلید آموزشمخاطب: هنرجوهنرآموزمؤلف: نبوی، محسنسال چاپ: 1398
از صفر تا صد ویدیو مارکتینگ: مفاهیم استراتژی، اسرار بازاریابی، برندسازی، ساخت و تولید انواع فرمها ناشر: کلید آموزشمخاطب: هنرآموزمؤلف: نبوی، محسنسال چاپ: 1398