توجه: استفاده از نماد و Qr-code در کنار هم الزامی است.
-دریافت نماد
    -دریافت QRcode
	  
	  	  	  
	  
               
       
	  
      
	  
  
    
	  
	  
  
    
	  
  
    
	  
	  	  
	  	
	  
	  	  	  
	  
	  	 
	  
	  
	  
	  
	  	  
	
	  
    
    
              
      
	   
	  
	  	 	  
	  
  
    
	  
  
    
	  
	  
  
    
	  	  	  
	  
	  	  	  
	  
  
    
	  
	  	  
  
    
	  	  
	  	  
	  
	  
	  
    
              
      
	  
       
	  	  	 
	  
	
		  
  
 
معرفی کتاب
              در این اثر نویسنده تلاش کرده است تا با استفاده از استعاره «گل سرخ» برای کودکانی که در مرحله رشد روانی ــ  اجتماعی هستند، این مرحله را بررسی کند. مرحلهای که اگر کودکان پرورش مناسبی نداشته باشند، پژمرده شده و احساسی جز حقارت نخواهند داشت. این کتاب سه بخش دارد. بخش نخست دغدغهها و مسئله تحقیق را بیان میکند، بخش دوم عناصر چهارگانه برنامه درسی و نقش آنها را در شکلدهی خلاقیت یا احساس حقارت در دانشآموزان بررسی میکند و بخش سوم راهکارهای توسعه خلاقیت را توضیح میدهد.
          مجموع صفحات
              136
          سال چاپ
              1395
          اطلاعات شناسنامه ای
مولف
          مهرام، بهروز
          انصاریپور، سیده راحله
              شابک
              9789640811962
          نوع کتاب
              تربیتی
          قطع کتاب
              وزیری
          نتیجه داوری کتاب
              برای ورود به مدرسه بلامانع است
          درجه بندی
              درجه 3
          اطلاعات کتابشناختی
مخاطب
          معلم
              