توجه: استفاده از نماد و Qr-code در کنار هم الزامی است.
-دریافت نماد
    -دریافت QRcode
	  
	  	  	  
	  
               
       
	  
      
	  
  
    
	  
	  
  
    
	  
  
    
	  
	  	  
	  	
	  
	  	  	  
	  
	  	 
	  
	  
	  
	  
	  	  
	
	  
    
    
              
      
	  
       
	  
	  
  
    
              
      
	 	  
	  
  
    
	  
  
    
	  
	  
  
    
	  	  	  
	  
	  	  	  
	  
  
    
	  
	  	  
  
    
	  	  
	  	  
	  
	  
	  
       
      
      
  
    
              
      
	  
       
	  	  	 
	  
	
		  
  
 
معرفی کتاب
              یادگیری کارکردی است که با آن دانش، رفتارها، توانمندیها و انتخابهای نو درک، تقویت یا اصلاح میشوند. نویسنده در کتاب حاضر، در پی آشنا کردن مخاطبان با مفاهیم و اصول یادگیری مشهود است. کتاب در 9 فصل تدوین شده است. منبع ایده، نقش معلمان، بازیگران اصلی فرآیند آموزش، معلم برانگیخته و معیارهای موفقیت درسی از جمله مطالب کتاب حاضر است. نویسنده همچنین به مباحثی مانند مراحل یادگیری، آماده سازی درس، خوداستنادی دانشآموزان به درون درس و جایگاه بازخورد نیز اشاره میکند.
          مجموع صفحات
              250
          سال چاپ
              1397
          اطلاعات شناسنامه ای
مولف
          هتی، جان
              ناشر
مترجم یا مترجمان
          ابوالفضل بختیاری
          شوکت عباسقلی شهریاری
          بهزاد قباخلو
          شیما شعلهکار
              شابک
              9786003093713
          نوع کتاب
              کمک آموزشی
          قطع کتاب
              وزیری
          نتیجه داوری کتاب
              برای ورود به مدرسه بلامانع است
          درجه بندی
              درجه 2
          اطلاعات کتابشناختی
دوره و درس
مخاطب
          دانشجومعلمان
          کارشناسان
              