Skip to main content
معرفی کتاب
بازاریابی عصبی، علمی بین رشته‌ای بوده که برای درک رفتار مشتری، متوسل به علوم سه‌گانه عصبی، روانی و بازاریابی شده است و با کشف قواعد تعمیم‌پذیر، مسیر تصمیم‌سازی و تصمیم‌گیری مشتریان را به نفع فروشنده و در راستای بالا بردن میزان فروش، تغییر می‌دهد. این کتاب در عرصه‌ی کسب‌و کار و بازاریابی عصبی با بهره‌گیری از آخرین مطالب روز در حوزه‌ کسب‌وکار، ترجمه و گردآوری شده است.
مجموع صفحات
436
سال چاپ
1402

اطلاعات شناسنامه ای

مولف
رضایی، مهرداد

ناشر

شابک
9786007060889
نوع کتاب
کمک آموزشی
قطع کتاب
رقعی
نتیجه داوری کتاب
برای ورود به مدرسه بلامانع است
درجه بندی
درجه 3

اطلاعات کتابشناختی

پایه
دهم فنی و حرفه‌ای
یازدهم فنی و حرفه‌ای
دوازدهم فنی و حرفه‌ای
مخاطب
هنرجو
هنرآموز
کارشناسان