Skip to main content
توجه: استفاده از نماد و Qr-code در کنار هم الزامی است. -دریافت نماد     -دریافت QRcode
معرفی کتاب
برقراری ارتباط مؤثر با دیگران و متقاعد کردنشان، به استعدادی مادرزاد نیاز ندارد. روش‌هایی دارد که می‌توان آموخت و به کار بست. روش ارتباط با هر کسی متفاوت است. گاهی باید از داستان و روایت برای جلب توجه کمک بگیریم و گاهی هم افراد را در فرایند پرورش ایده مشارکت دهیم. روان‌شناسان اجتماعی نشانمان داده‌اند به کار بستن چه ترفندهایی مخاطب را به سوی پذیرش و تغییر سوق می‌دهد. 10 مقاله این کتاب عبارت‌اند از: روش متقاعدسازی‌تان را تغییر دهید؛ علم متقاعدسازی را به کنترل خودتان درآوید؛ قدرت گفت‌‌وگو؛ هنر ضروری متقاعدسازی؛ آیا سکوت قاتل شرکت شماست؟؛ چگونه به سخنرانی اصیل تبدیل شوید؟؛ داستان‌سرایی؛ چگونه ایده‌ای عالی را ارائه دهید؟؛ پنج پیامی که رهبران باید مدیریت کنند؛ و در آخر چگونگی حذف استرس از گفت‌گوهای استرس‌زا.
مجموع صفحات
232
سال چاپ
1403

اطلاعات شناسنامه ای

نام مجموعه
10 مقاله خواندنی از هاروارد
مولف
هاروارد

ناشر

مترجم یا مترجمان
الهه قدیری
شابک
9786226650236
نوع کتاب
کمک آموزشی
موضوع
علوم مهارتی و کاربردی
قطع کتاب
رقعی
نتیجه داوری کتاب
برای ورود به مدرسه بلامانع است
درجه بندی
درجه 2