معرفی کتاب
ایجاد حس اعتماد و باورسازی در چند ثانیه اول ارتباط با مشتری میتواند بر کل فرآیند فروش شما تاثیرگذار باشد. برای ایجاد حس اعتماد باید وارد گفتوگوی مستقیم با بخش تصمیمگیری مغز یا همان ضمیر ناخودآگاه شوید. نویسنده در این کتاب با چند عبارت کوتاه و چند تکنیک ساده شما را با روشهای تاثیرگذاری سریع بر مشتریان آشنا میسازد. ایجاد رابطه دوستانه، استفاده از کلمات جادویی برای برقراری رابطه دوستانه، تمجید صمیمانه و سوالات نابودکننده از جمله مطالب کتاب حاضر است.
مجموع صفحات
96
سال چاپ
1396
اطلاعات شناسنامه ای
مولف
شرایتر، تام
ناشر
شابک
9786008237297
نوع کتاب
کمک آموزشی
قطع کتاب
رقعی
درجه بندی
درجه 3
اطلاعات کتابشناختی
دوره و درس
مخاطب
مدیر