معرفی کتاب
کتاب حاضر به منظور تکمیل اطلاعات معلمان درباره ارزشیابی پیشرفت تحصیلی، در پنج بخش محتوای متناسب را ارائه کردهاست. بخش اول در خصوص اهداف آییننامه ارزشیابی کیفی-توصیفی توضیحاتی میدهد. نظریههای یادگیری و سه رویکرد روانشناختی در بخش بعدی مطرح شدهاند. محتوای بخشهای دیگر عبارت است از: چرایی، چیستی و اهداف و ویژگیهای ارزشیابی کیفی توصیفی؛ چگونگی اجرای ارزشیابی کیفی توصیفی؛ آنچه معلمان و مدیران و معاونان آموزشی باید بدانند.
مجموع صفحات
128
سال چاپ
1399
اطلاعات شناسنامه ای
مولف
معانت آموزش ابتدایی اداره کل آموزش وپرورش استان اصفهان
ناشر
شابک
9786229654651
نوع کتاب
کمک آموزشی
قطع کتاب
وزیری
درجه بندی
درجه 2
اطلاعات کتابشناختی
دوره و درس
مخاطب
معلم