رنسانس اقتصادی آلمان ناشر: دفتر انتشارات و فناوری آموزشیمخاطب: دانشآموزمعلمدانشجومعلمانهنرجوهنرآموزمؤلف: اوینگ، جکسال چاپ: 1397
تجزیه و تحلیل بازاریابی: مدلها و معیارهای راهبردی ناشر: آموختهمخاطب: معلممدیرهنرجوهنرآموزمؤلف: سورگر، استفانسال چاپ: 1401
قلاب: چگونه محصولات عادتساز خلق کنیم؟ ناشر: آموختهمخاطب: دانشآموزمعلمهنرجوهنرآموزمؤلف: ایال، نیرسال چاپ: 1401
معجزه تولید ناشر: دفتر نشر معارفمخاطب: والدیندانشآموزمعلمدانشجومعلمانهنرجوهنرآموزمؤلف: راجی، سیدمحمدحسینخاتمی، سیدمحمدرضافوجی، محسنسال چاپ: 1400