Skip to main content
معرفی کتاب
بسیاری از برندهایی که در دنیای کسب و کار ستاره شده‌اند و درخشیده‌اند، به این نتیجه رسیده‌اند که باید بر «تجربه مشتری» متمرکز بود. با خلق یک تجربه عالی برای مشتریانشان هزینه‌های بازاریابی را کاهش داده‌ و مشتریان و فروش بیشتری را به دست آورده‌اند. این کتاب به بررسی برخی برندهایی پرداخته که گاهی با روش‌های بسیار ساده، یک تجربه به یادماندنی برای مشتریان خلق کرده‌اند. برندهایی همچون آمازون، فدکس، ریتزکارلتون، فورد و‌...
مجموع صفحات
128
سال چاپ
1402

اطلاعات شناسنامه ای

مولف
مهدوی، سارا
شابک
9786002746405
نوع کتاب
کمک آموزشی
قطع کتاب
رقعی
نتیجه داوری کتاب
برای ورود به مدرسه بلامانع است
درجه بندی
درجه 2

اطلاعات کتابشناختی

پایه
یازدهم فنی و حرفه‌ای
دوازدهم فنی و حرفه‌ای
یازدهم کاردانش
دوازدهم کاردانش
مخاطب
والدین
معلم
دانشجومعلمان
هنرجو
هنرآموز