Skip to main content
معرفی کتاب
از آنجا که جوامع کنونی به سرعت به سمت تبدیل‌شدن به یک جامعه اطلاعاتی پیش می‌روند، باید بعدهای اخلاقی و احترام به انسان در رسانه‌های همگانی رعایت شود و نظام حقوقی کشورها بازبینی و در صورت نیاز اصلاح شود. با توجه به اینکه تعریف کشورها از کرامت انسانی متفاوت است در این کتاب تلاش شده است به سؤالاتی از این قبیل پاسخ داده شود که چرا و به چه مبنایی انسان دارای کرامت ذاتی است؟ جایگاه این کرامت در رسانه‌ها کجاست؟ مفهوم کرامت انسانی در قوانین رسانه‌ایی کشورها از جمله ایران چگونه تبیین شده است؟
مجموع صفحات
144
سال چاپ
1393

اطلاعات شناسنامه ای

مولف
اسدی، عباس
سلمان‌پور، امیر

ناشر

شابک
9786007492109
نوع کتاب
کمک آموزشی
قطع کتاب
وزیری
نتیجه داوری کتاب
برای ورود به مدرسه بلامانع است
درجه بندی
درجه 2