معرفی کتاب:
در کتاب پیش رو برای جلوگیری از اشتباهات و اختلالات دانشآموزان پایه چهارم ابتدایی در نوشتن املا، تمرینها و کاربرگهایی در نظر گرفته شده است. گفته میشود انواع اشتباهات
دانشآموزان در نوشتن املا یک نوع نیستند وباید با اخذ شیوههایی اختلالات از بین برود. بخش اول این دفتر پس از ارائه تمرین برای درمان اختلالات دیکته نویسی، ارائه بازخورد و دیگر انواع املا نویسی از جمله املای تقریری را درج کرده است. در بخش دوم، کاربرگها به تفکیک انواع اختلال دیکته نویسی عرضه شده است. جای املای پیشنهادی معلم در چند قسمت از کتاب دیده میشود و به وسیله آموزگار و پس از املای تقریری کامل شده و ارزشیابی میگردد. شکلها و تصویرهای رنگی موجود در این اثر در یادگیری املا میتواند مفید واقع شود.
سال چاپ:
1397
ناشر:
مؤلف:
استاجی، فاطمه
دیبه، عصمت
قطع کتاب:
رحلی
نوع کتاب:
کمک درسی
مجموع صفحات:
96ص.
شابک:
9786007927557
کلمات کلیدی:
پایه:
چهارم
مخاطب:
دانشآموز
نتیجه داوری کتاب:
برای ورود به مدرسه بلامانع است
درجه بندی:
درجه 3