معرفی کتاب:
این کتاب، نتیجه تلاشهای ابتدایی لابراتوار سیاست صندوق کودکان سازمان ملل متحد را در حوزه سواد دیجیتال نشان میدهد و بر رسیدن به اهدافی مانند تعریف سواد دیجیتال، پُررنگسازی چارچوبهای پتانسیل موجود و چگونگی همسوسازی آنها با نیازهای صندوق کودکان سازمان ملل متحد و تحلیل نیازها و تلاشهای دفاتر کشوری صندوق کودکان سازمان ملل متحد متمرکز است. همچنین در کتاب به تلاشهای آتی صندوق کودکان سازمان ملل متحد جهت ایجاد دستورالعملها و ابزارهایی برای زمینهسازی اقدامات مرتبط با سواد دیجیتال، همسو با شرایط واقعی، اشاره شده است.
سال چاپ:
1399
ناشر:
مؤلف:
ووسلو، استیون
ناسیم بنی، فابیو
قطع کتاب:
رقعی
نوع کتاب:
کمک آموزشی
مترجم یا مترجمان:
شبنم امیرجاوید
مجموع صفحات:
76ص.
شابک:
9786222550332
دوره و درس:
کلمات کلیدی:
مخاطب:
معلم
نتیجه داوری کتاب:
برای ورود به مدرسه بلامانع است
درجه بندی:
درجه 3