معرفی کتاب:
به عقیده پژوهشگران یادگیری با بهرهگرفتن از کلمات و بازنمایی ذهنی تصاویر عمیقتر صورت میگیرد. اثر پژوهشی حاضر ضمن تشریح نظریه شناختی یادگیری چندرسانهای، فرایندهای شناختی در یادگیری فعال را بررسی و پیامدهای یادگیری چندرسانهای را بیان میکند و به تجزیه و تحلیل دادههای این پژوهش و نتیجه حاصل از آن میپردازد.
سال چاپ:
1395
ناشر:
مؤلف:
غضنفری، محسن
قطع کتاب:
رقعی
نوع کتاب:
کمک آموزشی
مجموع صفحات:
192ص.
شابک:
9786008225232
دوره و درس:
کلمات کلیدی:
مخاطب:
معلم
نتیجه داوری کتاب:
برای ورود به مدرسه بلامانع است
درجه بندی:
درجه 3