معرفی کتاب:
در این مجموعه سعی شده است به جای رویکرد تفکیکی از رویکرد تلفیقی بر اساس نیازهای بومی و منطقهای کشور، نقشهی آموزشی و پرورشی طراحی و نقش اضلاع مثلث یاددهی و یادگیری(کودک، مربی و محیط) مشخص شود تا فرایند یاددهی و یادگیری آهسته آهسته طی شود و کودک نیز امکان کودکی کردن را در بهترین شرایط داشته باشد.
نام مجموعه:
تفکر، پژوهش
سال چاپ:
1397
مؤلف:
اقبالپور، امیرهوشنگ
قطع کتاب:
رحلی
نوع کتاب:
کمک آموزشی
مجموع صفحات:
40ص.
شابک:
9786002525031
دوره و درس:
کلمات کلیدی:
مخاطب:
کودک پیشدبستانی
نتیجه داوری کتاب:
برای ورود به مدرسه بلامانع است
درجه بندی:
درجه 1