معرفی کتاب:
بسیاری از برندهایی که در دنیای کسب و کار ستاره شدهاند و درخشیدهاند، به این نتیجه رسیدهاند که باید بر «تجربه مشتری» متمرکز بود. با خلق یک تجربه عالی برای مشتریانشان هزینههای بازاریابی را کاهش داده و مشتریان و فروش بیشتری را به دست آوردهاند. این کتاب به بررسی برخی برندهایی پرداخته که گاهی با روشهای بسیار ساده، یک تجربه به یادماندنی برای مشتریان خلق کردهاند. برندهایی همچون آمازون، فدکس، ریتزکارلتون، فورد و...
سال چاپ:
1402
ناشر:
مؤلف:
مهدوی، سارا
قطع کتاب:
رقعی
نوع کتاب:
کمک آموزشی
مجموع صفحات:
128ص.
شابک:
9786002746405
دوره و درس:
پایه:
یازدهم فنی و حرفهای
دوازدهم فنی و حرفهای
یازدهم کاردانش
دوازدهم کاردانش
مخاطب:
والدین
معلم
دانشجومعلمان
هنرجو
هنرآموز
نتیجه داوری کتاب:
برای ورود به مدرسه بلامانع است
درجه بندی:
درجه 2