معرفی کتاب:
کتاب حاضر میکوشد، این مفهوم را منتقل کند که چرا انتخاب نحوه یادگیری زبان دوم، با اتکا به نوع یادگیری زبان اول، به تدریس بهتر زبان کمک میکند. در این راستا به مراحل گوناگون استفاده از زبان اشاره شده و مدلهای کلی یادگیری زبان معرفی میشود. شایان ذکر است، در بیشتر قسمتهای کتاب، هر بخش با نمایش و تعریف لغات کلیدی شروع شده و در انتها خلاصهای مجزا از یادگیری زبان دوم به صورت سؤال مطرح میشود.
سال چاپ:
1394
ناشر:
مؤلف:
کوک، ویویان
قطع کتاب:
وزیری
نوع کتاب:
کمک آموزشی
مترجم یا مترجمان:
محمدعلی فاطمی
سیده مریم اعتضادی
مجموع صفحات:
252ص.
شابک:
9786007461143
دوره و درس:
کلمات کلیدی:
مخاطب:
معلم
کارشناسان
نتیجه داوری کتاب:
برای ورود به مدرسه بلامانع است
درجه بندی:
درجه 3