معرفی کتاب:
کتاب پیش رو حاوی مطالبی است که نشان میدهد جریان ارزشیابی در فلسفه چه مسیری را طی میکند. هدف از ارائه کتاب آن است که مخاطبان درگیر فرایند ارزشیابی کردن و ارزشیابی شدن شوند و لذتهای آن را کشف کنند. تمرکز ارزشیابی در فلسفه برای کودکان، بر گفتوگوی جمعی استوار است. بنابراین، افراد میآموزند که آشکارا ارزشیابی شوند و ارزشیابی کنند و حق داشته باشند دلایل را بشنوند و دلایل خود را عرضه کنند و نیز با دلایل عرضه شده مخالفت کنند.
نام مجموعه:
گروه فبک
سال چاپ:
1394
مؤلف:
قائدی، یحیی
قطع کتاب:
وزیری
نوع کتاب:
کمک آموزشی
مجموع صفحات:
177ص.
شابک:
9789644268328
کلمات کلیدی:
مخاطب:
مربی
معلم
نتیجه داوری کتاب:
برای ورود به مدرسه بلامانع است
درجه بندی:
درجه 3