معرفی کتاب:
کتاب حاضر جلد نخست از این مجموعه دوجلدی است که در آن دیدگاههای تاریخی آموزش و پرورش اسلامی با بررسی مصرِ قرن نوزدهم و مراکشِ قرن بیستم و سپس اهداف و مدلهای آموزش و پرورش اسلامی و بالاخره اصلاحات در آموزش و پرورش اسلامی با مطالعات موردی در کشورهای اندونزی، افغانستان و پاکستان و نحوه اصلاحات صورت گرفته در مدارس این کشورها شرح داده شده است.
سال چاپ:
1398
ناشر:
مؤلف:
تان، چارلین
قطع کتاب:
وزیری
نوع کتاب:
کمک آموزشی
مترجم یا مترجمان:
خدیجه مقدم
مرتضی بختیاروند
ثریا باقرشاهی
حسن نوکاریزی
مریم بختیاروند
منصور فروزانمهر
جلال آرمیون
مجموع صفحات:
152ص.
شابک:
9786003094345
کلمات کلیدی:
مخاطب:
دانشجومعلمان
کارشناسان
نتیجه داوری کتاب:
برای ورود به مدرسه بلامانع است
درجه بندی:
درجه 3