معرفی کتاب:
این کتاب به یکی از موضوعات بسیار مهم در فرایند آموزش و تدریس در قالب برنامههای آموزشی رسمی درس تربیت بدنی پرداخته است. موضوعات کتاب منطق طراحی آموزشی، فرصتهای یادگیری محتوای درس و ساختار آن و طراحی آموزشی(تحلیل) و فرایندهای تصمیمگیری و راهبرد و ارزشیابی در طراحی آموزشی در موقعیتهای آموزشی تربیتبدنی با استناد به یافتههای علمی تربیتبدنی در حوزه یادگیری حرکتی و مدیریت کلاس درس و با توجه به تجربیات آموزشی مؤلفین کتاب و همراه با ذکر مثالهایی در این خصوص است. مطالعه این کتاب، نیازمند برخورداری از دانش سازمانیافتهای در خصوص نظریههای یادگیری، الگوها و روشهای تدریس و مدلهای نیازسنجی و طراحی و درک موقعیتهای آموزشی در رشته تربیتبدنی و علوم ورزشی است.
سال چاپ:
1399
ناشر:
مؤلف:
عروفزاد، شهرام
نصیری، مهدی
قطع کتاب:
وزیری
نوع کتاب:
کمک آموزشی
مجموع صفحات:
298ص.
شابک:
9786003182409
دوره و درس:
مخاطب:
مربی
معلم
هنرآموز
نتیجه داوری کتاب:
برای ورود به مدرسه بلامانع است
درجه بندی:
درجه 3